به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ؛ تیم بسکتبال باویلچر ۳ نفره بانوان هرمزگان در رقابتهای آزاد قهرمانی کشور، با نمایشی خیرهکننده مدال برنز مسابقات رابه گردن آویختند.
در این مسابقات که با حضور ۸ تیم برتر در قالب دو گروه برگزار گردید، بانوان آینده دار هرمزگان که برای نخستین بار در این سطح از رقابتها حضور یافتند، با رویکردی جسورانه و عملکردی درخشان، توانستند ، رقبا را شکست داده و جایگاه سوم را از آن خود کردند.












نظر شما